Zaposlitev

Glavni cilj podjetja ALPINA na področju ravnanja z zaposlenimi je biti organizacija zadovoljnih ljudi, kjer zaposleni vidijo oziroma imajo možnost razvoja svoje kariere. Strokovni in osebni razvoj zaposlenih je zato naša stalna skrb. Kot mednarodno priznano ter ugledno podjetje nudimo možnost zaposlitve in razvoja kariere na različnih področjih, od prodaje, nabave, razvoja, marketinga do proizvodnje, tako v Sloveniji kot tudi v tujini. Če vas zanima delo v našem podjetju, vas vabimo, da pošljete svojo ponudbo na naš e-naslov zaposlitev@alpina.si

 
 

 

VIŠJI FINANČNO RAČUNOVODSKI REFERENT

 

Za razpisano delovno mesto iščemo kandidata, ki izpolnjuje naslednje pogoje:

  • Višja ali visoka izobrazba ekonomske smeri,
  • vsaj 2 leti primerljivih delovnih izkušenj, prednost imajo kandidati s poznavanjem področja proizvodnje in trgovine,
  • znanje angleškega jezika,
  • obvladovanje orodij MS Office (Word, MS Excel, Power Point),
  • komunikativnost, fleksibilnost ter samostojnost pri delu,
  • vozniški izpit B kategorije.

 

Področje dela:

  • knjiženje poslovnih dogodkov,
  • celotno računovodstvo maloprodaje,
  • vodenje registra osnovnih sredstev,
  • priprava in izdelava različnih analiz in poročil,
  • spremljanje zakonskih in drugih novosti na delovnem področju in njihova implementacija.

 

Delo se bo opravljalo na sedežu podjetje v Žireh.

Pogodba za delovno mesto višji finančno računovodski referent se sklepa za določen čas 12 mesecev oz. za čas nadomeščanja delavke na porodniškem dopustu. Po poteku enega leta je možnost tudi nadaljnjega sodelovanja.

Če vas navedeno delo zanima vas vabimo, da nam pošljete ponudbe z življenjepisom v Europass formatu in dokazili o pridobljenih znanjih in kompetencah na zaposlitev@alpina.si, najpozneje do 16. 6. 2021.

 

***

K sodelovanju vabimo sodelavca za delovno mesto
 

VODJA INFORMATIKE

 
Ključne naloge in odgovornosti: 
 
Načrtovanje, organiziranje, usklajevanje in kontroliranje dela v oddelku
Motiviranje, usposabljanje in ugotavljanje delovne uspešnosti sodelavcev
Pripravljanje strategij na področju IKT
Opravljanje najzahtevnejših del pri vzdrževanju in implementaciji nove IKT opreme
Sodelovanje pri izdelavi poslovnih načrtov
Vodenje projektov IKT
Zbiranje ponudb, pripravljanje in sklepanje pogodb, planiranje stroškov in investicij IT oddelka in IK    
     tehnologije
Pripravljanje strokovnih podlag in operativnih navodil
Sodelovanje in vodenje dobaviteljev in nakupnih postopkov
Izdelovanje poročil in analiz
 
 
Od kandidata pričakujemo:
 
Sedmo raven izobrazbe, smer: informatika, računalništvo, matematika,
Štiri leta delovnih izkušenj na področju informacijske tehnologije,
višja  raven znanja angleškega jezika,
izkušnje na področju vodenja projektov, stroškov, vodenja manjše ekipe,
dobro poznavanje poslovnih procesov,
poznavanje IKT tehnologij: virtualizacija, omrežja in internetni protokoli, Active directory, HyperV,
osnovna usposobljenost za programiranje,
vodstvene in organizacijske sposobnosti, sposobnost posredovanja znanj in izkušenj, sposobnost sprejemanja odločitev, pogajalske sposobnosti.
Zaželeno: poznavanje SQL poizvedb, napredno znanje Excela, PowerBI, Veem, Java, PHP
 
Delo se bo opravljalo na sedežu podjetja v Žireh.
 
Z izbranim kandidatom bomo sklenili pogodbo o zaposlitvi za nedoločen čas, s polnim delovnim časom in poskusnim delom 6 mesecev.
 
Če vas navedeno delo zanima vas vabimo, da nam pošljete ponudbe z življenjepisom in dokazili o pridobljenih znanjih in kompetencah na zaposlitev@alpina.si, najpozneje do 24. 6. 2021.
 

 

Alpina
trgovina
Modrost
nakupovanja.
Alpina moda Pika na i.
Alpina šport Oprema
zmagovalcev.